Methodiek ‘De burger is ook een mens'

De methodiek ‘De burger is ook een mens. Participatie en communicatie op basis van belevingswerelden’ is in 2013 breed doorgebroken en wordt inmiddels toegepast op alle overheidsniveaus. 

Letterlijk vernieuwing van onderop zou je kunnen zeggen. Zonder hulp van kennisinstituten, universiteiten of subsidies. Belevingswerelden (leefstijlen) van burgers kunnen tegenwoordig op postcodeniveau aangeleverd worden. Dus u weet dan precies welke belevingswereld waar woont. Bureau Buhrs combineert dit met de communicatie- of participatieopgave en geeft antwoord op vragen waarvan u vooraf wellicht niet eens wist dat u ze kon stellen. Belevingswerelden bepalen met deze aanpak grotendeels u strategie bij participatie- en communicatiebeleid. Maar ook uw tone-of-voice, look & feel, middeleninzet, beeldgebruik, locaties bij participatieavonden en nog veel meer! De brochure ‘De burger is ook een mens’ kan gratis worden opgevraagd via info@bureaubuhrs.nl.

De beste initiatieven voor stad en ommeland Logo burgerparticipatie